5e dag 29 mei - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu 5e dag 29 mei - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

5e dag 29 mei

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

30 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

5e dag 29 mei
Vandaag weer een dagje Yellow Stone Park, en dit keer de bovenste helft van het Yellow Stone Park. We waren op tijd op pad,en zagen wer veel bizons. Ook dit keer rookte het regelmatig uit de grond, maar in het bovenste deel is minder vulkaniche activiteit dan gisteren. Verder blijft het een prachtig park ! We tuurde voortdurend op zoek naar wildlife, en dan vooral beren, en ja hoor daar stonden ze dan. Het was niet moeilijk om ze te zien, want er stonden heel wat auto’s aan de kant, en een parkwachter regelde het verkeer. Helaas mochten we niet stilstaan met de camper, en voor onze grote camper was ook geen plek langs de weg.
Daarom was het slechts een korte blik op de 2 beren. Duidelijk 2 jonge beren van een jaar of 2 a 3. Beren jongen blijven een paar jaar bij moeder, totdat moeder weer jonge krijgt. Zodra ze weer nieuwe jongen krijgt stuurt ze haar oude jongen weg. Broer en zus/ zus en zus,broer en broer blijven dan de eerste tijd nog bij elkaar. Het was een korte blik, maar erg leuk om te zien ! Bij terug komst zijn we het dorp nog ingegaan, voor wat souvenier shoppen en daarna door naar de camping waar ik aan het koken ben geslagen. Niels en Kim zijn inmiddels gaan midget golfen, en na het eten heb ik ook een potje mee gedaan. Hierna heeft Niels een vuurtje gestookt, en hebben we thee/koffie en marshmallows gegeten. (lekkere conbinatie he)
Later op de avond is het ons eindelijk gelukt om de eerste verslagen te plaatsen op internet. De foto volgorde lukt nog niet, maar ik ben hier al blij mee. Morgen op naar Missoula.
O ja we zijn in de ochtend nog naar de bank geweest, en het lukte eindelijk om geld te pinnen.
De bank was overigens een pull through bank…..Ja je zou eens je auto uit moeten komen, wie weet wordt je wel moe. (dat is de gemiddelde Amerikaan ook wel aan te zien )