21e dag 14 juni - Reisverslag uit Toronto, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu 21e dag 14 juni - Reisverslag uit Toronto, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

21e dag 14 juni

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

15 Juni 2012 | Canada, Toronto

Donderdag 14 juni
Vanmorgen sliepen we uit tot 9.30. Hierna hebben we beneden in het restaurant ontbeten. Na het ontbijt zijn we de stad ingegaan, op pad naar de CN toren. Het grootste deel liepen we in de schaduw zijde, want het was aardig warm voor Jacques.
Eenmaal bij de CN toren, besloot Jacques beneden te blijven, en ben ik met Kim en Niels de toren opgegaan. Kim vond het wel erg zielig voor pappa, dat hij alleen beneden “moest” blijven. Eenmaal boven, belde ze hem dan ook gelijk. We zijn buiten op het uitkijk gedeelte was, waar het overigens flink waaide, binnen en allen hebben we op de glazen plaat/bodem gestaan. Inclusief Km, die toch wel hoogtevrees heeft. Knap hoor van haar !
Eenmaal allemaal beneden zijn we eerst wat gaan eten endrinken. Hierna zijn we doorgelopen naar China Town. Laat ik zo zeggen, hier en daar rook het erg vreemd. (naar rotte vis ?)
Hierna zijn we weer doorgegaan. Eenmaal terug in het hotel, heb ik mijn bed opgezocht, en een ieder heeft even wat voor zichzelf gedaan. Daarna zijn we weer de deur uitgegaan voor een makkelijke maaltijd, en hierna ben ik met Niels en Kim naar de sportzaal gegaan. Niels heeft zich hier gisteren ook al flink uitgeslooft.
Toen we nog maar net bezig waren, kwam er een medewerkster naar ons toe. Het sportcentrum is eigenlijk alleen voor volwassenen. Na overleg met de manager mochten we toch allen sporten. De rest van de avond gerelaxt op de kamer. Morgen gaan we ieder even ons eigen gangetje.