20e dag 13 juni - Reisverslag uit Toronto, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu 20e dag 13 juni - Reisverslag uit Toronto, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

20e dag 13 juni

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

14 Juni 2012 | Canada, Toronto

Niels is geslaagd !
Het lukte lang niet om de school/mentor van Niels aan de lijn te krijgen, ondanks dat we zagen dat hij wel verschillende keren had geprobeerd ons te bellen.Net voor we gingen slapen, keken we nog even of er misschien een berichtje op mijn mail was achter gelaten, en ja hoor, eindelijk wisten we het zeker, Niels is geslaagd.
Vanmorgen om 4.15 ging ons wekkertje af. We hadden eigenlijk alles al klaar gelegd voor vanmorgen, dus waren we snel bij de bali. Tot mijn verassing waren we niet de enigste die om 5.00 met het busje van het hotel mee naar het vliegveld gingen. Het busje zat juist helemaal vol. We waren op tijd bij het vliegveld, en alles daar liep vrij soepel. Het was geen groot vliegtuig, en wij namen met z,n vieren heel rij nmr 30 in beslag. Kim en ik zaten samen aan 1 kant, en vielen al snel in slaap. Na een uurtje werden we weer wakker. Zo even bijtanken hoor.
Na de landing hadden we snel onze koffers, en vonden we een bus ,die ons ook zaterdag weer ophaalt voor de retour naar het vliegveld. Door deze bustocht hebben we gelijk een sight seeing tour door de stad gehad, want ons hotel was als laatste aan de beurt. We hebben onze spullen in de hotelkamer gezet, en zijn vanmiddag gelijk de stad en ons reuze grote hotel gaan verkennen. ( wij zitten op de 17e etage ! )
Dichtbij zit een gigantich winkelcentra ( de grootste van Toronto) , Kim liep kwijlend door de winkels heen. In de avond zijn we gaan uit eten, en hierna weer terug naar het hotel. We hadden overigens ook eerst nog de planning om met een bus naar de Niagara watervallen te gaan, wat een uurtje rijden van hier is. Maar al de dag trips zijn inclusief een wijnproeferij, en vertrekken s’morgens heel vroeg, en zijn pas aan het eind van de middag weer terug. In overleg met z’n allen besluiten we dat dan maar te schrappen. O,ja Jacques heeft geluk. Hij is groot fan van Rush. Toronto is hun hometown, en daardoor zijn hier verschillende plekken in Toronto waar hij graag heen wil. Daarbuiten is hun nieuwe cd ook net uit, en kan hij die mooi hier in Toronto kopen.
Dat was ons eerste dagje in Toronto. Morgen op naar de CN Tower.

• 15 Juni 2012 - 04:25

Barbara:

Gefeliciteerd hoor Niels!!! Er was op het nieuws dat er veel meer gezakt waren dan andere jaren! (door strengere regels) dus extra knap!!!

Groetjes!

P.s. Echt niet naar Niagara Falls??? Misschien met openbaar vervoer? Het is echt een super ervaring hoor!

• 15 Juni 2012 - 12:20

Rachel: