6e dag 30 mei - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu 6e dag 30 mei - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

6e dag 30 mei

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

31 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

6e dag 30 mei
Vanmorgen vertrokken vanaf de Yellowstone Park KOA Campground naar Jim en Mary’s RV Park in Missoula. En ik heb voor het eerst achter het stuur gezeten !
Ze hadden veel vertrouwen in me…. Niels had spijt dat hij z’n scooterhelm niet bij zich had, hij oefende alvast de houding voor een noodstop, en zat uiteindelijk met zijn dierbaren spullen bij de uitgang, Kim praten mij (of zichzelf) moed in, en Jacques grapte ook,dat ik nog even moest wachten want hij wilde zijn laptop nog even inpakken…kortom van mijn gezin moest ik het niet hebben. Ik moet wel zeggen dat ik eerst ook wel iets zenuwachtig achter het stuur ging zitten, maar al snel viel het reuze mee. Ik zou alleen op een kleiner weggetje rijden, maar het ging prima en ben dus gewoon naar de grote weg gereden en daar de snelweg op. Al snel ging de weg heuvel op, en toen we boven op de heuvel waren en er een parkeerplaats voor vrachtwagens was, ben ik gestopt . Jacques heeft de heuvel weer af gereden. Ik weet nu in ieder geval hoe het werkt. Verder was het wisselend weer vandaag. Op de camping in Missoula hadden we fantastich internet. We hadden het niet verwacht, want de camping eigenaar hield met een groot vel de plaatsen bij die bezet waren.
Ze hadden verder nog fantastiche douchen, na een gezellige avond ging om 23.00 het lampje uit bij mij. Tot morgen !

• 01 Juni 2012 - 05:03

Barbara:

Toen ik het las dat je ging rijden, hoopte ik al op een foto! Leuk hoor! Tuurlijk kunnen (wij vrouwen ) dat ook!!

Het klinkt allemaal als een leuke fijne vakantie! Fijn hoor!

Groetjes