3e dag 27 mei - Reisverslag uit Shelby, Verenigde Staten van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu 3e dag 27 mei - Reisverslag uit Shelby, Verenigde Staten van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

3e dag 27 mei

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

29 Mei 2012 | Verenigde Staten, Shelby

Dag 3 27 mei Canada/USA
Vanmorgen werden we wakker om 6.10.
Mooie tijd he ! We hebben voor het eerst hier in de camper ontbeten, en zagen toen dat het buiten al licht begon te sneeuwen. Tegen de tijd dat we vertrokken (7.15) begon de sneeuw van kleine stipjes in echte vlokken te veranderen ! Op naar Yellow Stone Park, en dag camping van oma Duck,wat overigens een waardeloze camping was. De douches werden op de website omschreven als geweldig, maar uiteindelijk heeft alleen Niels onder die geweldige douches gestaan. Na 2 tellen viel de stroom uit, en het water was koud…
Er zou ook WIFI zijn, maar ook dat lukte niet,kortom we zullen hier geen 2e keer komen.
Ondanks of eigenlijk dankzij de sneeuw zag alles er prachtig uit onderweg !
Het was een eind rijden,maar dankzij een lange afstand de eerste 2 dagen, hebben we 2 dagen in Yellow Stone. De grensovergang liep dit keer soepeltjes (in 2009 was dat geen succes, toen werden we scheldend ontvangen..) Ook Niels moest dit keer vingerafdrukken en foto’s laten maken. Na een half uurtje reden we al weer. Helaas onderweg nog geen beren, maar wel hertjes, 2 grote bald eagles (arenden met die grote witte kop) , een wolf of vos (in de verte) en net voor de ingang van Yellow Stone stak een eland met jong de weg over. Op de Koa camping hebben we een plekje dicht bij het kantoor, dit vanwege WIFI. Toch werkt ook dit niet perfect,tot ergernis van Kim,Jacques en Niels. (mijn i reader heeft er geen last van hi hi) Er is een heerlijk zwembad,en vooral een heerlijke hot tub !
Niels en Kim vermaakte zich in het zwembad, en ik lag zalig in de extreem hete hottub.
Niels heeft een tijd op de rand gezeten met zijn voeten erin, maar Kim en ik waren de helden en lagen in het werkelijk gloeiend hete bad !
Nou morgen op naar het park,en een bank, want pinnen met onze ING pas lukt nergens…
Tot morgen