2e dag 26 mei - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu 2e dag 26 mei - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

2e dag 26 mei

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

29 Mei 2012 | Canada, Ottawa

2e dag Canada
Om 21.00 gingen Jacques en ik dan als laatste in ons mandje, maar om 0.30 was ik weer klaar wakker. Gelukkig bleef de rest nog door slapen tot 3.30. Om 4.00 stond ik dan ook als eerste onder de douche. Het was ook een onrustig nachtje, want Niels lag naast mij te slapen,en zodra hij zich omdraaiden kreeg ik tot 2 keer toe een mep. Buiten dat ben ik vanacht met m’n snuffert tegen de badkamer deur gelopen (pikkedonker !), de jongelui hadden vanmorgen veel meedelijden met me. (ze vonden het alleen jammer dat ze er niet bij waren,hadden ze nog harder kunnen lachen) Om 5.00 gingen we dan uiteindelijk de deur uit. Is het in Nederland op dit moment 30 graden, hier lag er vanmorgen ijs op de ramen van de auto’s. Niels vergaapt zich weer bij de auto dealers aan de grote bakken, en lage prijzen.
Bij Mac Donald ontbeten en toen bij een truckstop nog wat gedronken.Daarna weer terug naar het hotel, waar ik nog wat heb liggen soezen op bed. Om 8.45 zijn we dan toch naar Cruise Canada gegaan. Het is maar een heel klein stukje lopen,want het zit er precies naast. Tijdens dat kleine stukje zagen we de knaagdiertjes weer zitten in de graskant. Wij vinden ze grappig, maar hier zullen ze er vast niet blij mee zijn, aangezien ze overal holletjes maken. Je kijkt en ploep weg zijn ze weer, en komen bij het volgende gaatje weer boven. Dat is toch wat anders dan onze ratten.
Bij Cruise Canada (het camperbedrijf) waren we gelijk aan de beurt. Het scheelt dat we dit ervaren zij, anders is het wel heel veel info wat je over je heen krijgt. Na een uurtje ( ik moest nog even terug om mijn rijbewijs te halen..)konden we dan toch weg Niels luisterde dit keer overigens mee met een info filmje met een ander echtpaar. Even onwezig reed Jacques weg met het bakbees.op naar de supermarkt. Nadat we hem dan gevuld hadden met eten voor 3 dagen ,en alle andere spullen konden we weg.Het was aardig druk op de weg, maar gelukkig keerde de rust terug toen we eenmaal de stad uit waren.Alsnel zagen we de bergen aan komen. We hebben vandaag doorgereden tot Shelby, waar we door Oma Duck werden ontvangen op haar camping. De camping stelde weinig voor, maar we hebben gas en licht en dat is hard nodig, want de verwarming moet goed zijn best doen ! We zijn dan ook nog even naar de plaatselijke supermarkt gegaan om een extra deken te kopen.Ik liep zwalkend door de supermarkt, aangezien de vermoeidheid bij mij had toegeslagen. Bij terug komst, heb ik een half uurtje gelegen, en was toen weer mens. Kim was ookeven gaan liggen, en viel gelijk in slaap,onder hevig protest (…) hebben we haar toch wakker gemaakt om wat te eten,anders gaat het ons niet lukken om in het ritme te komen. Om 22.00 zijn we dan uiteindelijk richting bed gegaan.






















































  • 30 Mei 2012 - 08:56

    Pa/ma:

    alle dieren leven nog!
    manager van de plusmarkt belde ons en is verbaasd dat je weg was
    [waarom weten wij dat niet?]
    brief van huizermaat en college de brink.
    mooi weer en prima geslapen
    beetje in je tuin gestoeid!
    veel plezier
    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Canada/USA 2012

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2012

24e dag Thuis !

18 Juni 2012

23e dag 17 juni Een leuke verassing

16 Juni 2012

22e dag 16 juni

15 Juni 2012

21e dag 14 juni

14 Juni 2012

20e dag 13 juni
Annemiek Kim Jacques Niels

Een weekje Frankrijk 2011 USA,Canada 2012

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 11550

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 11 Maart 2016

Canada 2015

25 Mei 2012 - 18 Juni 2012

Canada/USA 2012

16 Oktober 2011 - 22 Oktober 2011

Frankrijk 2011

Landen bezocht: