1e dag 25 mei - Reisverslag uit Calgary, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu 1e dag 25 mei - Reisverslag uit Calgary, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

1e dag 25 mei

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

26 Mei 2012 | Canada, Calgary

Hallo,
Zo vandaag dan ons eerste dagje. Vanmorgen ging om 5.45 onze wekker af. Pa Troost bracht ons naar Schiphol, waarna hij gelijk weer terug reed naar ons huis (Thijmen komt vandaag)en wij gelijk gingen inchecken. Onder het inchecken belde Hilda nog (bedankt !) Daarna dan op naar ontbijt. Hierna begon dan het vliegen. De vluchten liepen keurig op tijd. In Duitsland stonden we echter bij een foute gate te wachten, want dit was gewijzigd. Gevolg was dat we weer een eind terug moesten. Maar uiteindelijk vertrok de vlucht van Frankfurt naar Calgary dan ook. Het is gewoon een dagje geworden van heel veel wachten... De vlucht blijft lang,maar we zaten op prima plekken. We hadden 2 raamstoelen. Dat leverde mooie uitzichten op toen we over Groenland en Canada vlogen.Bij aankomst zijn we opgehaald door de ophaalservice. Kim en ik hebben daarna ons bed opgezocht in het hotel,en de heren zijn de buurt gaan verkennen. Na een uurtje hebben ook Kim (slaapdronken) en ik ons weer buiten laten zien. We zagen overigens gelijk weer van die grappige knaagdiertjes. Bij Wendy's hebben we gedineerd, waarna we daarna onze hotelkamer weer hebben pgezocht. Het was een zeer lang dagje, ds we zullen alle heerlijk slapen. Benieuwd hoe laat we morgen wakker worden. Tot morgen x Annemiek

• 26 Mei 2012 - 09:31

Barbara:

Oh wat leuk om zo snel al een berichtje te lezen!! Ik benIjd jullie al dat jullie in Canada zitten, komt Frankfurt en Wendy's daar ook nog bij!!!

Veel plezier, en hopelijk is de jetlag snel verdwenen!

Groetjes, Barbara

• 26 Mei 2012 - 20:57

Hilda:

Hoi Miek, ja wat een geweldige timing heb ik toch weer. Bellen tijdens het inchecken, maar heb je gelukkig nog wel even gehoord. Veel plezier alle vier, kusjes uit Gouda van ons drietjes
    hik mik en cc

• 28 Mei 2012 - 17:47

Pa/ma:

Fijn,dat jullie een goede vlucht hebben gehad!
    Wij zijn gisteren en vandaag naar de plas geweest en gevaren!
    Onze boot weer prima in orde.
    nog veel plezier in Canada, en in afwachting van jullie volgende mail.
    liefs Pa/Ma