11e dag 4 juni - Reisverslag uit Vernon, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu 11e dag 4 juni - Reisverslag uit Vernon, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

11e dag 4 juni

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

05 Juni 2012 | Canada, Vernon

Vanmorgen uitgeslapen tot 9.15. De planning was bij goed weer om naar het waterslide park te gaan, maar het slechte weer in de ochtend gooide roet in het eten. Inplaats daarvan gingen we naar Wal Mart en de heren gingen naar Future Store, terwijlde dames naar de 1 dollar Store gingen. Hierna hebben we op de parkeerplaats gelunched, en zijn daarna naar Art en Carolyn vertrokken. Hier werden we weer enthousiast ontvangen. Art had een uitje naar het park in gedachten. Het was wat druilerig weer, maar dat maakte niks uit. In het park waren allerlei sport apparaten te vinden. Al kletsend hebben we onze ronde door het park gemaakt. Art dacht dat er nog gansen met jongen zouden zijn, maar helaas die waren er niet meer. Wel zagen we wilde kwartels. We hebben ze van de week wel vaker gezien, maar ditmaal zagen we ze erg goed en dichtbij. We hadden alle tijd om het mannetje en vrouwtje kwartel te bekijken. Leuk voor mij, want thuis heb ik ook kwartels in mijn kippenhok lopen.
We hebben nog een stop gemaakt bij de speeltuin, en zijn daarna in Art zijn RV naar de winkel gereden. Art had melk nodig, maar kreeg hulp van het hele gezin Troost-Geverdig,want we gingen allemaal mee de winkel in.
Bij de terugkomst hebben Kim en ik even een broodje gegeten, waarna we daarna met de buurvrouw van Art , Amber zijn meegegaan naar haar paarden. De manege lag prachtig in de bergen gelegen ! Amber was erg vriendelijk, en heeft Kim laten paardrijden.
Ze heeft eerst het paard genaamd Storm geborsteld, waarna ze daarna in de binnenbak les heeft gehad. Ik vond het erg leuk om te zien, hoe Kim zich kletsend in het Engels prima red.
Art en Carolyn, vinden beiden dat de kinders prima Engels spreken. We mogen dus erg trots op ze zijn ! Terwijl de dames dus bij de paarden waren, vermaakte de heren zich met mountain biken, en dineren bij Boston Pizza. Toen wij dames terug kwamen van onze paarden trip waren de heren nog niet terug, en hebben we thee en soep genomen in onze RV. Zodra de heren terug waren hebben we nog even een praatje gemaakt, en hebben daarna afscheid genomen van Art en Carolyn. Het was erg leuk hun te ontmoeten, en hoe raar het ook klinkt na een paar dagen , we hebben beiden het idee dat we echt familie ontmoet te hebben, en niet zomaar vrienden van internet. Na afscheid genomen te hebben zijn we terug gereden naar de camping, en daar nog even gekletst. Morgen gaan we op naar Wells Gray Park.

• 06 Juni 2012 - 08:07

Barbara:

Wat leuk om zo je verre familie te ontmoeten zeg. En het klinkt reuze gezellig, een leuke ontvangst!!

En is Misty nog in de koffer van Kim gekropen? :-)

Groetjes,