dag 6 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

20 Oktober 2011 | Frankrijk, Parijs

Zo in de ochtend weer rustig aan gedaan. Ons vakantiepark ligt aan een supergroot golf terrein,en ja dat willen wi dan ook wel een keer uitproberen. Jacques bleef thuis,maar Kim Niels en ik gingen eens kijken of we er iets van konden maken. In eerste instantie een hoop onduidelijkheid bij de jongen achter de bali. Hij dacht dat we lid wilden worden,en vroeg € 108 van ons. Toen eenmaal duidelijk werd bij zijn collega,die iets meer dan 2 woorden engels sprak werd de prijs veranderd in € 12. (klein verschilletje!) Het golfen blijkt super moeilijk te zijn. Kim en ik hebben de mooie grasmat hier en daar aardig omgeploegd,Niels daar in tegen heeft talent ! Na dit alles zijn we gaan lunchen en zijn de kinderen weer gaan zwemmen. Gisteren heb ik overigens ook meegezwommen,met de bikini van Kim,want ik ben badgoed vergeten. (het leek ineens of ik grote borsten had,maar ja dat lijkt al snel met 2 kleine lapjes ervoor hi hi)Kim ging in haar ondergoed,stoer hoor van d'r ! Jacques en ik zijn nog even naar de winkel geweest,en na het eten naar het strand bij de haven hier. Weer een prachtig strand met mooie schelpen op de rotsen . Kim vond nog een bijzondere fosiel ! Hierna thuis de open haard weer aan. Morgen ons laatste dagje. Tot morgen.