Dag 4 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

18 Oktober 2011 | Frankrijk, Parijs

De ochtend begon met regen. (ik was nog zo duf als een konijn dat ik dacht dat het buurjongetje in bad ging..ook goeiemorgen) Na het ontbijt op naar Pointe du Hoc. De plek waar de invasie ooit als eerste begon. Met google map kun je nog zien dat het daar een en al krater is. Een indrukwekende plek,zeker door alle bunkers die er nog staan,en waar je in kunt. Op de terugweg langs de Amerikaanse begraafplaats. Wat een hoop kruisjes..ja,daar wordt je stil van. hierna terug naar het park. Na de lunch zijn Jacques en ik nog even samen naar de supermarkt gegaan,voor wat brood en brie voor vanavond. Toen vroeg eten,want we wilden naar Arromanches waar aan het begin van de avond laag water was. Het zag er prachtig,rustgevend uit. We waren haast de enige die er liepen. Een mooi einde van de avond.