Dag 5 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: famtroostgeverding

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

19 Oktober 2011 | Frankrijk, Parijs

Na vanmorgen weer rustig aan gedaan te hebben,gingen we op weg naar Arromanche om het landings museum te gaan bekijken,maar helaas hij zou zo dicht gaan,want tussen 12.00 en 13.00 of 14.00 of 15.00 etc is alles hier dicht. franse gewoonte weten we inmiddels,maar we kunnen er niet aan wennen. Daarom maar aan het eind van de middag weer terug geweest. mooi musea,gaf een goede kijk op wat er zich daar heeft plaats gevonden. Niels heeft gisteren ook de film saving private Ryan gekeken. Dit alles in combinatie met alles wat we buiten zien maakt vooral grote indruk op Niels. Hierna nog even naar de grote supermarkt en toen weer op naar huis. Na het eten nogmaals naar het strand. Jacques had via google earth een strand gezien ten westen van Arromanche,het bleek een schitterend strand te zijn met prachtige rotsen. Niels en Kim blijken bijden fantastich stenen te kunnen werpen ! In de avond ten slotte de open haard aan. Tot kijk