Zaterdag - Reisverslag uit North Bay, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit North Bay, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

02 Maart 2015 | Canada, North Bay

Vanmorgen goed ontbeten in het hotel en daarna op naar de winkels. Na wat rondgelopen te hebben om tijd te doden zijn we op pad naar het vliegveld gegaan. Maar dit ging helaas niet helemaal perfect. Bij het groene licht wilde wij de bocht om, maar ook rechtdoor had groen. Gelukkig konden wij beiden nog net stoppen , maar helaas zag de auto achter de tegenligger tegen over ons het niet... Die botste achter tegen de auto tegenover ons waardoor die weer naar voren schoof en ons raakte. ( begrijp je hem nog ? ).
Kortom we eindigde op een parkeerplaats waar de politie is gebeld. Na een 20 min kwam de politie die een rapport heeft gemaakt, en waarvan wij een boete kregen. Hierna snel door naar het vliegveld. Gelukkig haalde we het piepkleine vliegveld en piepkleine vliegtuig. Op Toronto vliegveld ging het helaas niet soepel. Daar duurde erg lang, waardoor we uiteindelijk onze vlucht in Londen miste. We konden wel op de volgende vlucht mee, verdeeld over het vliegtuig. We waren na al die uren doodop, maar kijken terug op een prachtige en bijzondere vakantie !