Donderdag 26-2-15 - Reisverslag uit North Bay, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu Donderdag 26-2-15 - Reisverslag uit North Bay, Canada van Annemiek Kim Jacques Niels TroostGeverding - WaarBenJij.nu

Donderdag 26-2-15

Blijf op de hoogte en volg Annemiek Kim Jacques Niels

02 Maart 2015 | Canada, North Bay

Vanmorgen was het - 35 !
We zouden om 11.30 met de sneeuwscooter door Mike naar het zomerhuis worden gebracht, maar i.v.m de kou stelde we het nog een paar uurtjes uit, en zijn we in de ochtend nog even naar de winkels geweest. Uiteindelijk was het dan tijd, alhoewel Carolyn net een blueberry pie met me wilde bakken. Dat moest dan maar even zonder mij gebeuren, want ik ging op naar de cabins. Niels werd eerst mee genomen en daarna Kim en ik samen. Het was een kort ritje vanaf waar we de auto hadden geparkeerd. Mike was al vooruit gegaan want de open haard branden al bij Carolyn, ( hij kreeg Brad zijn Cabin niet open ) De zomerhuizen liggen echt prachtig gelegen ! Binnen zien ze er geweldig uit ! Aaron heeft heel veel houtsnijwerk gemaakt. Terug heeft Mike me als een echte natuurgids alles laten zien tijdens de uitgebreide sneeuwscootertocht terwijl Kim en Niels met de auto terug gingen. In de avond hebben Jacques en ik Niels naar AJ gebracht. Dat ging nog niet zomaar, want in het donker was het nog flink zoeken, ook voor Niels. Na een telefoontje naar AJ, stond hij met zijn tank langs de weg lichtsignalen te geven. Maar voordat we bij AJ waren waren we eerst aangehouden door de Canadese politie... Het bleek dat de achterlichten niet werkte. Ze waren erg aardig, en nadat we de lichten goed hadden gezet wenste ze ons een fijne avond toe. Bij thuiskomst heb ik met Carolyn de oude muziek papieren van de familie Geverding bekeken. Deze waren van haar vader en grootvader. Aaron heeft me in zijn prive museum in de kelder nog van alles laten zien van zijn zilvermijn verleden. Daarnaast had hij voor Kim en mij ook een mooie ketting met zilveren hanger. Toen we Niels ophaalde is Kim mee gegaan en hebben we Scott (stiefvader AJ ) nog ontmoet en hebben we allemaal AJ gedag gezegd. Morgen afscheid van de rest van de familie.

Voor foto's klik aan linkerkant op: " foto's"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, North Bay

Canada 2015

Winter in Canada

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2015

foto's

02 Maart 2015

Zaterdag

02 Maart 2015

Maandag 23-2-15

02 Maart 2015

Vrijdag 27-2-15

02 Maart 2015

Donderdag 26-2-15
Annemiek Kim Jacques Niels

Een weekje Frankrijk 2011 USA,Canada 2012

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 11517

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 11 Maart 2016

Canada 2015

25 Mei 2012 - 18 Juni 2012

Canada/USA 2012

16 Oktober 2011 - 22 Oktober 2011

Frankrijk 2011

Landen bezocht: